sunt un mic dumnezeu


Sunt un mic dumnezeu, insurubez fite in domnite tinere, arunc cu vapai in flacai incinsi de soarta, aleg covrigi la sir pentru o populatie flamanda si din cand in cand ma uit la stiri si rad de ce am mai creat! Sunt un mic dumnezeu, de fapt sunt unic, am schingiut modestia si am facut flotari din buric pe ea, i-am aplicat ombilical o mascara de toata frumusetea, am invatat imginerii sa injure invers ca sa construiasca si ei din cand in cand cate un zgarie nori care fie vorba intre noi mai mult ma gadila decat ma zgarie, am dat o muzica defaimatoare si o muzica prea cuminte urechilor prea pline, musterii au inteles anapoda si au dat glas mustelor in loc sa dea glas miresmei…
sunt un mic dumnezeu, cateodata ma doare in aghiasma sa fiu dumnezeu sunt prea multi pinguini care se roaga invers la mine, ii pedepsesc periodic cu cozi futuristice si mancare sf, sunt un mic dumnezeu, a fi mic nu inseamna nimic, nu exista un alt dumnezeu mare, sa zicem, care sa-mi submineze puterea!

Fără categorie

Lasă un comentariu