Depozitare placuta!


Si eu ce sa fac cu toata dragostea asta? Ce sa fac cu ea, unde sa o mai depozitez? Nu mai am unde, da pe afara, nu mi ajunge camera mea, am umplut tot cartierul, nu mi-a ajuns nici orasul, m-am mutat pe camp, prin paduri, in vazduh, am alungat animale, pasari, oameni, am defrisat, dupa aceea am reimpadurit, mi-am dat seama ca ploua prea mult si dragostea are nevoie si de adapost, nu numai de alta dragoste. Dragoste, unde sa te mai depozitez, ce sa-ti mai fac, te-am mangaiat, te-am alintat, te-am razgaiat, te-am inteles, te-am ascultat, te-am iubit, te-am indragostit de tine, te-am indragostit de mine, te iubesc, dragoste dar unde sa te mai depozitez, in curand nu-mi va mai ajunge Terra, nu stiu sa inot in spatiu, serios, trebuie sa invat sa inot in spatiu, mi-e frica, dragoste, mi-e frica de tine, mi-e frica sa inot in spatiu, mi-e frica de tine in spatiu!

Fără categorie

Lasă un comentariu